שאלה

אני סובלת מבעיות שינה, קשה לי להירדם בלילה וגם כאשר אני סוף סוף נרדמת, השינה שלי קצרה ולא איכותית.
שמעתי ש-CBD יכול לעזור לי, אני מעוניינת לדעת כמה טיפות cbd אני צריכה לקחת לשינה טובה יותר?

תשובה

אכן, שימוש במוצרי CBD מאוד נפוץ בעיקר בארה"ב למגוון של מצבים ומטרות.
שימוש ב-CBD לשינה הוא אחד השימושים הנפוצים ביותר בארה"ב.
11% מצרכני ה-CBD בארה"ב משתמשים בו בכדי להשיג שינה טובה יותר (מקור המידע).

CBD הוא קנאבינואיד שמשפיעה על המערכת האנדו-קנבינואידית שבגופנו.
מחקרים מראים שמרכיב ה-CBD נקשר לקולטנים במערכת האנדו-קנאבינואידית שלהם יש תפקיד חשוב במחזור היקיצה והשינה באדם.
בנוסף, נראה כי CBD משפיע באופן חיובי גם על תחושות חרדה וכאבים שגם להם תרומה משמעותית בהפרעות שינה.
ולכן, הפחתת תחושות החרדה והכאב, יכולה לשפר את איכות השינה.
הנושא הזה נבדק גם במחקר ונמצא שצריכת CBD גרמה לשיפור מדדי השינה ב-66%.

כמה טיפות CBD צריך לקחת?

כאשר מתחילים ליטול CBD, בין אם מדובר בצריכת CBD לשינה או לכל מצב אחר, הדרך לעשות זאת היא למצוא קודם את המינון האופטימלי של CBD למצב שלכם.
הדרך המקובלת לעשות זאת היא להתחיל עם מינון נמוך מאוד של 20 מ"ג ליום ולהעלות בהדרגה לאחר כל שבוע של שימוש רציף.
זאת אומרת, את מתחילה עם מינון של 20 מ"ג ולאחר שבוע של שימוש רציף אם המינון הזה לא שיפר את איכות השינה שלך ובתנאי שלא היו לך תופעות לוואי, את מעלה את המינון ב-5 מ"ג.
לכן, בשבוע הראשון תצרכי 20 מ"ג CBD ליום, בשבוע השני, 25 מ"ג CBD ליום, שבוע שלישי 30 מ"ג ליום וכך הלאה עד למינון שכן יעיל עבורך ועד למקסימום של 1 מ"ג CBD לכל 1 קילוגרם משקל גוף.

כמה CBD יש בכל טיפה?

כמות ה-CBD בכל טיפה משתנה בהתאם לריכוזים השונים שבשמנים.
למזלנו חברת canabd מפרטת את כמות ה-CBD בכל טיפה עבור כל השמנים השונים.
להלן פירוט כמות ה-CBD בכל טיפה עבור מבחר שמני CBD:

  • שמן סיבידי 3%: 1.5 מ"ג סיבידי בכל טיפה.
  • שמן סיבידי 6%: 3 מ"ג סיבידי בכל טיפה.
  • שמן סיבידי 6%: 3 מ"ג סיבידי בכל טיפה.
  • שמן סיבידי 10%: 5 מ"ג סיבידי בכל טיפה.
  • שמן סיבידי 12%: 6 מ"ג סיבידי בכל טיפה.
  • שמן סיבידי 24%: 12 מ"ג סיבידי בכל טיפה.

שמן CBD לקנייה